dinsdag 6 juli 2010

Mijn eerste blog

Ja, daar is die dan, mijn 1e blog. En dat op de avond dat het Nederlands elftal Uruguay verslaat met 3-2, na een wedstrijd waar je zowat een hartaanval bij kreeg...

Op een forum waar ik vorig jaar heel fanatiek bij mee schreef, werd de hobby taarten maken ontzettend populair. Dus ja, ook ik heb een poging gedaan om een taart in elkaar te flansen. De taart zag er prima uit, mn prinsessentaart (een Barbie, waar je een jurk omheen maakt van taart), maar het was zo mijn ding niet.
De hele keuken zat onder de marhmellowfondant, poedersuiker en bakmeel. En na het schoonpoetsen bleef ik overal plakbende tegenkomen.

Tot ik begin augustus bedacht dat ik wel eens kon proberen om de kaart voor het 35-jarig huwelijk van mijn schoonouders kon maken. En een week later ook de kaart voor mn zusje gemaakt.
Na ook een poging te hebben gedaan tot Kerstkaartjes, ben ik op internet gaan snuffelen naar ideeën en op het forum van CreaMiep beland. En als je dan ziet wat voor kaarten er gemaakt kunnen worden, dan wil je dat zelf natuurlijk ook ;-)

Zo is mijn, nog altijd, prille hobby begonnen en ga ik proberen mijn blog te vullen met de kaartjes die ik gemaakt heb.
Ik probeer het een beetje op volgorde van maken, maar of dat echt gaat lukken...
Want de eerste 2 ontbreken al...
De eerste 3 kerstkaarten:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten