donderdag 15 juli 2010

Kaart voor Stampavie, met CMDT sketch

Ben echt even borduren af. Dat is weer leuk voor de winter.
Heb nog een paar sketches gezien die ik wel graag wil maken, al blijft deze van Sonja wel heel erg leuk! Dus hier nog een kaartje gemaakt naar de wedstrijdsketch, welke ik ga gebruiken voor de Stampavie Challenge http://stampwithsarahkay.blogspot.com/
Ook heb ik deze net opgegeven voor One Stitch At A Time, de black-white and 1 more colour challenge: http://onestitchatatimechallenge.blogspot.com/



6 opmerkingen:

  1. Hoi Hanneke,

    Wat een leuke kaart is dit!! Mooi zo in zwart-wit en dan lekker met glitters!!! Super gemaakt, ik vind hem erg bijzonder!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Wendy!

    Ik heb hem zojuist ook opgegeven voor de Stampavie Challenge, omdat ik hem toch niet gebruik voor de CreaMiep Challenge.
    En het kaartje is 2 weekjes oud, dan mag hij toch wel vallen onde de nieuwe creaties *lol*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely beautiful - thanks for joining us at OSAAT this week
    Hugs,
    Deb xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a sweet Christmas Card, loving the black & white too!!!

    Thanks for joining us at OSSAT for this weeks monochrome and 1 colour challenge.

    Hugs Jo xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awesome card, so elegant. Thanks for joining us this week at OSAAT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a lovely card!
    An adorable image and I lovely colors.
    Thanks for joining us at SAM.
    Hugs, Anne :)

    BeantwoordenVerwijderen