woensdag 14 juli 2010

11 maanden verder

We zijn bijna een jaar verder en mijn stijl van kaarten maken is enorm veranderd.

Deze staat nu een paar dagen op de kast. Is mijn opkikker kaart voor de maand juli:















Dit kaartje heb ik gemaakt voor mn tantezegger die 5 werd:
Een sketch die ik gemaakt heb toen een vriendin hier bleef logeren. Zij was allang klaar, toen ik nog zat te prutsen...
En een kaartje waar ik de inspiratie voor kreeg, toen er op een site om bloemenkaarten gevraagd werd. Kon ik gelijk mn nieuwe CreaTable uitproberen:

2 opmerkingen:

  1. wat een verschil he hanneke
    en dat allemaal omdat je een miepje bent geworden
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ik heel blij mag zijn dat ik een Miep ben geworden. Zoveel mooie kaarten om inspiratie uit te halen en veel hulp en ideeën van jullie voor mijn kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen