maandag 10 januari 2011

Avec

Avec is op zoek naar nieuwe mensen voor hun design team.
Aangezien ik ook wel een poging wil wagen, heb ik een aantal kaartjes gemaakt.
Ik kon niet goed kiezen welke ik zou opsturen, dus ik plaats ze allemaal op mn blog en zet deze bij Petra van Avec op haar blog.
Het bovenste kaartje is degene geworden die ik vanmiddag op de bus heb gedaan.

Alle papier is op maat gesneden, deze keer ge-embost met de CuttleBug, maar als met de lichtbak nodig is, is dat ook geen probleem.
De gaatjes van de borduursels zijn aan de achterkant allemaal weer dichtgewreven, zodat de gaatjes niet zo erg zichtbaar zijn.
De plaatjes zijn 3D.


De volgende 2 kaartjes zijn ook naar de vraag van Avec, maar hebben beide een andere bestemming gekregen.


Het laatste kaartje klopt niet helemaal met de vraag, omdat ik niet heb geborduurt, maar laat wel zien dat er met embossen meer mogelijk is.
Ook heb ik hierop mijn pearl makers gebruikt.


Greetz,
Hanneke

1 opmerking: